joi, 17 decembrie 2015

Cum sa iti faci un blog de interes pentru public

Stiu ca exista foarte multi oameni care au un blog si care vorbesc despre problemele lor sau care pur si simplu abordeaza alte probleme dintr-un unghi general. Problema este ca nimeni nu pare sa acorde atentie cititorilor care chiar au nevoie de solutii adevarate la problemele lor si care isi doresc sa gaseasca doar informatii interesante pe care nici macar nu isi dau seama ca le cauta.

Dintodeauna mi-a placut sa spun ce gandesc, acesta este si motivul pentru care exista acest blog. Fie ca exista cititori, fie ca nu eu voi continua sa-mi fac treaba in ritmul meu, asa cum stiu, fara sa-mi pese de parerile altor persoana.



Ma bucura totusi sa  vad ca acest domeniu este in continua dezvoltare si ca poti avea o perspectiva reala scriind. Nicio cariera nu poate fi mai frumoasa decat aceea in care creezi intr-un mod cat se poate de original si dai nastere unei alte lumi, independenta de cea personala.

Practic, acesta este visul pe care il visez de mult timp si a venit momentul sa-l pun in practica. Sper sa pot oferi chestii relevante de care sa se bucure multa lume, dar cel mai mult imi doresc sa pot sa ma bucur eu de rezultate.

Lasand asta la o parte, propun sa incepem sa vorbim despre lucruri cu adevarat serioase!

Multumesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu